10 Kasım 2012 Cumartesi

Sonsuzluğa uğurladığımız Atamızı 74. yılında sevgi, saygı ve özlemle anıyoruz.

10 Kasım 2012 Cumartesi bugün, Ulusal Kurtuluş Savaşımızın önderi, tam bağımsız, çağdaş, laik Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu, ölümsüz yüce önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, sonsuzluğa uğurlayışımızın 74. Yılında sevgi, saygı ve özlemle anıyoruz.
 
 
“Bu millet bağımsızlıktan yoksun yaşamamıştır, yaşayamaz ve yaşamayacaktır.”
“Her halde âlemde bir hak vardır ve hak kuvvetin üstündedir.”
“Korku üzerine egemenlik kurulamaz.”

“Sizler, yani yeni Türkiye’nin genç evlatları!  Yorulmadan beni takip edeceğinizi söylüyorsunuz. Benim sizden istediğim şey yorulmamak değil, yorulduğunuz dakikada da dinlenmeden beni takip etmektir. Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk Gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan yorulmadan yürüyecektir.”

“İki Mustafa Kemal vardır: Biri ben, et ve kemik, geçici Mustafa Kemal… İkincisi Mustafa Kemal onu “ben” kelimesiyle ifade edemem; o, ben değil, bizledir! O, memleketin her köşesinde yeni fikir, yeni hayat ve büyük ülkü için uğraşan aydın ve savaşçı bir topluluktur. Ben, onların rüyasını temsil ediyorum. Benim teşebbüslerim, onların özlemeni çektikleri şeyleri tatmin içindir. O Mustafa Kemal sizsiniz, hepimizsiniz. Geçici olmayan, yaşaması ve başarılı olması gereken
Mustafa Kemal odur.”

 
Atam;
En büyük eserin Cumhuriyet ve ilke ve inkılapların ilelebet yaşayacaktır.
Ruhun şad olsun…
Bu Halk Seni Unutamaz…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder