16 Eylül 2014 Salı

Edirne Basket Kulübü'nün Eskişehir'e Taşınacağı İddiası

4 Eylül 2014
Edirne Basketbol Taraftarları Derneği Başkanı Dinçman: "Edirne Basket Kulübü'nün Eskişehir'e taşınacak olması taraftarı üzdü"
Edirne Basketbol Taraftarları Derneği Başkanı Semih Dinçman, Türkiye Basketbol Ligi'nde (TBL) mücadele eden Edirne Basket Kulübü'nün Eskişehir'e taşınacak olmasının taraftarı üzdüğünü söyledi.
Dinçman, yaptığı açıklamada, yeni sezonda kulübün Genel Koordinatör Derya Yannier'in yönetimiyle yeniden yapılandığını hatırlattı.
Edirne Basket takımının 29 Ağustos'ta Eskişehir'de kampa girdiğini belirten Dinçman, şöyle konuştu:
"Takımın Eskişehir'e taşınacak olmasına ilişkin Derya Bey'le görüştüğümde, 'Edirne halkının beni yanlış tanımasını istemem, Edirne'yi çok seviyorum. Bu konuyla ilgili ben mücadelemi ettim, halen de ediyorum ama ben burada tek kaldım' diyor. Onlara göre Edirne'de basketbola ilgi azalmış, seyirci sayısı azalmış, taraftar yokmuş. Kulübün eski ana sponsoru olan Edirne Yağ Sanayi Genel Müdürü Mehmet Edip Ağaoğulları dışında destek yokmuş gibi ifadeler var. Edirne Basketbol Kulübü'nün Eskişehir'e taşınacak olması taraftarı üzdü."
Dinçman, Edirnelilerin basketbola ilgisinin yüksek olduğunu kaydetti. - Edirne
http://www.haberler.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder