11 Mart 2011 Cuma

5 Mart 2011 Yeni Açılan Sitem http://burhanaytekin.blogcu.com/


Gençler ve Genç Kalanlar

2010 yılında tanıştığım genç kardeşim Erhan Tok ile konuşmam esnasında yıllardır düşündüğüm bir konuyu dile getirdim. Kendisi beni kırmadı ve benim düşündüğüm http//burhanaytekin.blogspot.com/ sitemi yayın hayatına girmesini sağladı.
2010 yılının Ekim ayının son günlerinde yayın hayatına giren sitem 28 Şubat 2011 tarihine kadar 3011 kişi ziyaret etmiş bulunmaktadır. Ancak, 1 Mart 2011 tarihinde tüm blogspot sitesine bağlı olan ben dâhil sayısını bilmedim blogspot üyelerinin yazılarının yayın hayatı mahkeme kararıyla sonlandırıldı.
Sizleri her hafta Edirne’mizin spor olaylarıyla ilgili bilgileri ve yukarıda bahsettiğim konuların yazılarını elimde olmayan nedenler ile yazamadım.
5 Mart 2011 tarihinden itibaren sizlere değerli kardeşim Erhan Tok’un hazırladığı,
adlı yeni sitemde beraber olmanın mutluluğu yaşayacağım.
Sizlerle beraber olacağım yeni dönemde; spor tarihi, Türkiye Cumhuriyetimizin Kuruluş dönemi, Genç Cumhuriyetimizin ilk yılları, Kültür ve Sanat ve diğer konularda ki derleme yazılarımda, her birinin sonunda belirttiğim dipnotu veya kaynaklar bölümünde belirttiğim yayınların ilgilenenlerin yararlanmasını amaçlamaktayım.
Temel düşüncem, bizden sonra gelecek yeni nesillere, bizden önceki dönemdeki olayları yeni gelecek gençlerimize bırakabilmektir.
Her şey gönlünüzce olsun. Burhan Aytekin / Edirne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder