31 Temmuz 2011 Pazar

1 Ağustos 2011 Hoşgeldin Ramazan ve Hoşça Kalın

Hoşgeldin Ramazan

Sevincisiyle ve Üzüntüsüyle birçok Ramazanlar yaşadım. Allah beni bu günlere getirdi. Sağlık nedeniyle bir türlü son yıllarda Ramazan ayında oruç tutamadığım için üzüntülüyüm. Oruç tutan Müslümanların oruçlarının Allahtan kabulünü olmasını dilerim.  
Benim Ramazan aylarını yaşadığım gibi benden önce yaşayan büyüklerim gibi benden sonra ki küçüklerde yaşayacaklardır. Hayat devam ediyor.
Birçok görsel ve yazılı yayın organlarında bir ay boyunca Ramazanla ilgili bilgili yayınlanacaktır. Benim sitemde bu konuyla ilgili bilgileri size veremeyeceğim. Fırsat buldukça yayınlamaya çalışacağım.

 Hoşça Kalın

Tatile gideceğimden ve orada İnternet kullanma imkânım olmadığındandır.

Sitemin yayına girdiği Ekim ayının son günlerinden günümüze kadar 6227 dostum sitemi takip etmiş bulunmaktadır. Demek ki bu şekilde takip edilme bana kuvvet verdi. Yeni arayışlara yöneldim.
Sitem de belli bir süre yazılarım olmayacaktır. Fırsat buldukça yinede sizlerle birlikte olmaya çalışacağım.
Şu anda tarihi belli olmamakla birlikte yeni dönemde sitemde bazı yeniliklerinde olacağını bildiririm.
Dostlarıma iyi günler dilerim. Hoşça kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder