3 Aralık 2014 Çarşamba

Uzunköprü Spor Antrenörü Sinan Çetinkaya Kulüpten ayrıldı.

1 Aralık 2014
Uzunköprü’de Sinan Çetinkaya Dönemi Sona Erdi
Levent Takan
Uzunköprüspor Teknik Direktör Sinan Çetinkaya ile yollarını ayırdı. Takımın son 3 haftada aldığı yenilgiler zincirine Tuncaspor mağlubiyeti de eklenince Uzunköprüspor yönetimi antrenör Sinan Çetinkaya ile yollarını ayırma kararı aldı. Kulüpten Spor Extra’ya yapılan açıklamada; “Üst üste aldığımız başarısız sonuçlar nedeniyle hocamız Sinan Çetinkaya ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırma kararı aldık. Uzunköprüspor takımı olarak kendisine teşekkür ederiz.” dendi.
Çetinkaya; “Yönetimin İsteğiyle Bıraktım”
Edirne süper amatör ligi takımlarından Uzunköprüspor’un Teknik Sorumlusu Sinan Çetinkaya’nın görevinden ayrıldığını Pazartesi günü duyurmuştuk. Konuyla ilgili Uzunköprüspor yönetiminden tarafımıza şu açıklama yapılmıştı: “Üst üste aldığımız başarısız sonuçlar nedeniyle hocamız Sinan Çetinkaya ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırma kararı aldık. Uzunköprüspor takımı olarak kendisine teşekkür ederiz.” Bugün bir açıklama da Çetinkaya’dan geldi ve Çetinkaya açıklamasında “Yönetim kurulumuzun isteği doğrultusunda bırakmak zorunda kaldım.” dedi. Çetinkaya istifası ile ilgili olarak şu açıklamayı yaptı.;
 “Galibiyetlerde bir anda sevgi sarmalı ile çevrelenen, ertesi gün gelen mağlubiyette ise hain ilan edilecek kadar zor görev üstlenen bir Teknik Sorumlu olarak görevimi yapmaya çalıştım
Kaybedilen maçlardan sonra, sahalarda en çok duyulan seslerden birisi de, antrenörleri istifaya davet eden bağırıştır. Bu davet, özellikle, takımların aldıkları seri mağlubiyetlerden sonra, koro halinde yapılır. Antrenör o andan itibaren, sahadaki en yalnız kişidir. Kulüp yöneticileri, “sezon sonuna kadar beraberiz” dedikleri çalıştırıcıya, aslında çoktan sırtlarını dönmüşlerdir. Futbolcular ise soyunma odasında, muhtemelen oyun düzeninin yanlışlığından, kendilerinin doğru yerde oynatılmadığından söz etmektedir. Antrenör için tek çözüm istifa edip gitmek gibi gözükmektedir.
Pekiyi, maç kazanılınca, ne olmaktadır? Antrenör el üstündedir. Akan sular durulmuştur. Antrenör, kamuoyunun ilgi odağıdır. Sahada yanlış değişiklikler yapmış, yanlış taktik vermiş bile olabilir. Ama kazandığı için haklıdır. Verdiği çılgınca kararlar nedeniyle, kimisine göre de dâhidir.
2014 yılı ağustos ayı da başladığım görevimi yönetim kurulumuzun isteği doğrultusunda bırakmak zorunda kaldım. Takımı yarı yolda bırakmak istemezdim. Genç Yönetim Kurulumuzla Sezon başı göreve gelirken hep beraber geldik hep beraberiz diye etik olarak kararlar almıştık. Telaş yapmamayı sabırlı olmayı başarıyı, başarısızlığı sezon sonunda değerlendirelim. dedik.
Ben bu zor görevi kabul ederken yönetim kurulumuza takımımızın çok genç takım olduğunu genç oyuncularımızın sıçramada yapabileceklerini lige başlarken sabırlı olmamız gerektiğini anlattım ve konuştuk hepsi kabul ettiler. Geçen yılki kadrodan 6-7 oyuncu ayrılmıştı. Bunu da hatırlatırım. dedim ki biz  ligin başladığı zaman 5 te 5 yaparak ta başlayabiliriz, 5 te sıfır da yapabiliriz, bunlara karşı hazırlıklı olun dedim taşıma suyla değirmen dönmez olacaksa bu iş bizim genç oyucularımızla olacak olmayacaksa olmayacak dedim, ama bunların arasına kilit yerlerimiz olan yerlere 4-5 oyuncu alırsak sıkıntı yaşamayız ligden düşmeyiz ama iyi bir yerde ligi bitiririz dedim. Masrafsız maliyeti büyük olmayan takım eksikte olsa yarattık.
Lige çok iyi başlangıç yaptık. 4 galibiyetle başladık. Yönetim kurulumuzun ve seyircimizin takımımızdan beklentileri  büyük oldu daha lig ısınmadan seri galibiyetler başlayınca kendimizi iyi yerde erken gördük.. Devre arasına kadar buralarda gidersek takımıza bir iki takviye yapmayı iddialı olmayı bekliyordum.
Fakat takımızda ardı ardına seri mağlubiyetler olunca fatura her zaman olduğu gibi teknik sorumluya kesildi. Ama karar verilirken bunlarda hesaplanmalıydı. Bir anda tüm hesaplarımız alt üst oldu. Sezon başı tüm anlattıklarımız hiç konuşulmamız gibi davranıldı. Tek üzüntüm bundandır. Uzunköprü sporluyum,  Uzunköprüspor’u seviyorum. Takımıma bundan sonra başarılar diliyorum.”
Alıntı: http://www.sporextra.net/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder